Digitalisering hos Renovations- og forsyningsselskaberne

Effektiv kommunikation og hurtig godkendelse og arkivering – til glæde for hele organisationen.

Få gratis demo

Digital, sikker og effektiv administration

I de fleste brancher oplever I med al sandsynlighed et stort kommunikationsbehov både internt i organisationen samt eksternt med borgere. Over tid bliver det til rigtig mange dokumenter og mange personer I skal kommunikere med og arkivere oplysninger på – ofte også følsomme persondata.

Derfor har vi udviklet en række digitale værktøjer, der kan effektivisere hele virksomheden – og sikre den lever op til GDPR og andre regler på området. Med dem i værktøjskassen, kan du sige (helt) farvel til ringbind og kuverter.

Ved at digitalisere, sparer du ikke kun print og papir. Du får også mulighed for at automatisere en lang række arbejdsprocesser, der tidligere blev håndteret manuelt. På den måde sparer du også tid, der kan bruges på andre opgaver.

Få stor overblik over sagerne og lev automatisk op til GDPR

Hvor var det nu den fil lå? I Renovations branchen håndterer I hver dag et hav af dokumenter samt oplysninger på borgere, kunder og medarbejdere. Det kan blive til rigtig mange ringbind, der kun fylder mere og mere med tiden, og et fællesdrev, der kun bliver mere og mere uoverskueligt.

Med IMS Arkiv slipper du for at bruge tid på at lede efter filer og dokumenter i indbakken, på fællesdrevet eller i ringbindene. Du får ét samlet system til sags- og dokumenthåndtering, hvor du nemt kan søge de filer frem, du ønsker.

E-mails og andre vigtige dokumenter bliver gemt i ét fælles digitalt arkiv, og du kan også selv gemme direkte til arkivet fra dine Office-programmer. Du kan også opsætte særlige kassationsregler, så du slipper for at tænke på det i forhold til GDPR.

Læs mere om IMS Arkiv

Automatiser din fakturahåndtering og spar manuelt arbejde

Hver måned lander der fakturaer på jeres bord. De skal alle godkendes før de kan blive betalt og bogført. En vigtig proces, der skal sikre, at pengene passer hver måned, men også en proces, der nemt kan tage flere dage, hvis det foregår på papir.

Med IMS FakturaFlow kan du gøre hele godkendelsesprocessen hurtigere og mere effektiv. Du sender blot fakturaen til godkendelse direkte i Outlook. Din kollega får en mail og kan godkende med det samme fra computer, tablet og smartphone. Når fakturaen er godkendt og klar til betaling, får du automatisk besked.

Læs mere om IMS FakturaFlow

Vores kunder inden for Renovation og forsyningsbranchen

Vi har i mange år samarbejdet med RenoDjurs, Reno Syd, AVV, Nomi 4s, NRGI og Viborg Fjernvarme, som alle bidrager med viden omkring deres branche og som hjælper med ideudvikling til løsningerne.

Se vores kunde cases her

Få en demo af vores løsninger

Online eller ansigt til ansigt. Det er op til dig.

Få gratis demo

keyboard_arrow_up