IMS i private virksomheder

Effektiv dokumenthåndtering

Effektive sagsbehandlingsværktøjer

Rammerne for strukturerede arbejdsgange

Dine data i trygge hænder

Effektiv dokumenthåndtering sparer tid og gør hverdagen lettere. Med vores brugervenlige løsninger får I hurtigt adgang til vigtige dokumenter, samtidig med at I overholder GDPR. Vi skaber orden og struktur, så jeres virksomhed bliver mere effektiv, og I kan fokusere på det, der virkelig betyder noget.

Vores kunder har skabt faste rammer for en struktureret arbejdsgang. Det sikrer, at de altid nemt kan finde data, sager og dokumenter frem igen gennem vores søgefunktion, journalplan eller deres eget definerede overblik på startsiden. Det er slut med at blive frustreret og rode rundt i en gammel træstruktur.

Med en løsning fra IMS får du alt, hvad du skal bruge til at holde styr på dine mange filer og dokumenter. Og når jeres behov ændrer sig? Så skaleres løsningen, så den hele tiden følger jeres behov.

Det får du med en løsning fra IMS

It-løsninger, der gør livet lettere for virksomheder og offentlige institutioner

Dansk support

Sikkerhed

Innovative værktøjer, der effektiviserer jeres hverdag og skaber bedre resultater.

Få en løsning der er tilpasset behovet i jeres organisation.

Nemt internt samarbejde

En tilpasset løsning

Forbedret kommunikation og samarbejde mellem teams for en mere strømlinet arbejdsgang.

Skræddersyede systemer, der passer perfekt til jeres unikke behov og arbejdsgange.

Beskyt jeres data med vores GDPR-kompatible løsninger og automatisk dokumentation.

Vores lokale team står klar til at hjælpe jer med at løse eventuelle udfordringer.

Fleksibilitet

Værdiskabende funktioner

Problemfrie integrationer

API til IMS Case

IMS Case API'et er et åbent API, hvor virksomheder kan sende data direkte ind i IMS Case. Dette kunne eksempelvis være blanketter til tilmelding på din hjemmeside, som automatisk oprettes i IMS Case.

Signering og forsendelse

Det er muligt at sende dokumenter direkte fra IMS Case til en digital postkasse (f.eks. e-boks) eller email. Samtidig kan du sende dokumenter til digital signering fra eksterne signeringsløsninger, som efterfølgende opbevares i IMS Case.

IMS DigitalPost Fordeleren

Med IMS DigitalPost Fordeleren er det muligt at modtage offentlig digital post fra Virk.dk, som automatisk bliver fordelt og arkiveret i IMS Case.

Office 365 add-in

IMS Case tilbyder en Office-add-in, der gør det muligt at arkivere e-mails direkte fra Outlook til IMS Case via Office 365. Brugere kan gemme e-mails til eksisterende eller nye sager, kontakter og grupper med et enkelt klik.

Find din branche

Vores løsninger bliver brugt i mange forskellige brancher. Klik på et af ikonerne nedenunder og bliv klogere på, hvordan IMS Case, IMS DigitalPost og IMS FakturaFlow kan tilpasses netop din virksomhed.

Non-profit

Boligforening

Forsikringsselskab

Få hjælp til din branche

Nævn

Fond

Det siger vores kunder om IMS Case

"Efter at vi fik implementeret SSO, som knytter vores brugerlogins til vores AD-login, har vores brugerstyring nærmest kørt som smurt. Der er ikke problemer med login, som vi før har oplevet, og jeg synes, det fungerer optimalt."

Jess Nøhr Nielsen
It-supporter hos HF&VUC Nord

Vil du høre mere om
vores løsninger?

Martin er klar til at hjælpe