IMS til myndigheder
✓ Effektiv dokumenthåndtering
✓ Effektive sagsbehandlingsværktøjer
✓ Rammerne for strukturerede arbejdsgange
Dine data i trygge hænder
Effektiv dokumenthåndtering sparer tid og gør hverdagen lettere. Med vores brugervenlige løsninger får I hurtigt adgang til vigtige dokumenter, samtidig med at I overholder GDPR. Vi skaber orden og struktur, så jeres virksomhed bliver mere effektiv, og I kan fokusere på det, der virkelig betyder noget.
Vores kunder har skabt faste rammer for en struktureret arbejdsgang. Det sikrer, at de altid nemt kan finde data, sager og dokumenter frem igen gennem vores søgefunktion, journalplan eller deres eget definerede overblik på startsiden. Det er slut med at blive frustreret og rode rundt i en gammel træstruktur.
Med en løsning fra IMS får du alt, hvad du skal bruge til at holde styr på dine mange filer og dokumenter. Og når jeres behov ændrer sig? Så skaleres løsningen, så den hele tiden følger jeres behov.
Det får du med en løsning fra IMS
It-løsninger, der gør livet lettere for virksomheder og offentlige institutioner
Dansk support
Sikkerhed
Innovative værktøjer, der effektiviserer jeres hverdag og skaber bedre resultater.
Bliv en del af vores fællesskab af uddannelsesinstitutioner og deltag på ERFA-møder og webinarer.
Nemt internt samarbejde
En tilpasset løsning
Forbedret kommunikation og samarbejde mellem teams for en mere strømlinet arbejdsgang.
Skræddersyede systemer, der passer perfekt til jeres unikke behov og arbejdsgange.
Beskyt jeres data med vores GDPR-kompatible løsninger og automatisk dokumentation.
Vores lokale team står klar til at hjælpe jer med at løse eventuelle udfordringer.
Vidensdeling
Værdiskabende funktioner
Problemfrie integrationer
API til IMS Case
IMS Case API'et er et åbent API, hvor virksomheder kan sende data direkte ind i IMS Case. Dette kunne eksempelvis være blanketter til tilmelding på din hjemmeside, som automatisk oprettes i IMS Case.
Signering og forsendelse
Det er muligt at sende dokumenter direkte fra IMS Case til en digital postkasse (f.eks. e-boks) eller email. Samtidig kan du sende dokumenter til digital signering fra eksterne signeringsløsninger, som efterfølgende opbevares i IMS Case.
IMS DigitalPost
Med IMS DigitalPost er det muligt at modtage digital post fra Virk.dk, som automatisk eller manuelt arkiveres i IMS Case. Du kan også afsende digital post til Virk.dk (CVR) eller borger.dk (CPR), som efterfølgende arkiveres i IMS Case på den konkrete sag.
Office 365 add-in
IMS Case tilbyder en Office-add-in, der gør det muligt at arkivere e-mails direkte fra Outlook til IMS Case via Office 365. Brugere kan gemme e-mails til eksisterende eller nye sager, kontakter og grupper med et enkelt klik.
Find din branche
Vores løsninger bliver brugt i mange forskellige brancher. Klik på et af ikonerne nedenunder og bliv klogere på, hvordan IMS Case og IMS DigitalPost kan tilpasses netop din virksomhed.
Uddannelse
Renovation og forsyning
Få hjælp til din branche
Det siger vores kunder om IMS Case
"Efter at vi fik implementeret SSO, som knytter vores brugerlogins til vores AD-login, har vores brugerstyring nærmest kørt som smurt. Der er ikke problemer med login, som vi før har oplevet, og jeg synes, det fungerer optimalt."
Jess Nøhr Nielsen
It-supporter hos HF&VUC Nord
Vil du høre mere om
vores løsninger?
Janus er klar til at hjælpe
Janus Bacher Kristensen
+45 51 89 99 62
janus.kristensen@visma.com